FAQ

Uw vraag niet gevonden?
Dan zullen wij je helpen
Contacteer ons
Zijn de producten altijd in stock?

Nee, de producten zijn niet altijd in stock. Maar je kunt wel vragen om op de hoogte gehouden te worden wanneer het product weer in stock komt. Het staat ook per product aangegeven of het op voorraad is of niet. 

Is mijn retour bij jullie aangekomen?

Zodra je product bij Circus JOJO binnen is gekomen, laten we jou dit middels een ontvangstbevestiging per e-mail weten. Uiteraard gaat hier wel enige verwerkingstijd overheen. Zie je bijvoorbeeld op de site van de vervoerder dat jouw pakket bij ons is afgeleverd, maar heb je nog geen mail? Geen nood.
Komt eraan zodra het pakket bij ons is verwerkt.

Hoelang duurt de reparatie van mijn artikel?

Dit hangt af van welk product het is. Zodra een reparatie is aangevraagd krijg je een geschatte datum mee.

Hoe volg ik mijn reparatie?

Zodra je reparatie klaar is verwittigen wij je per e-mail.